iPhoto of Fotolader: iPhone preview in importeer venster
syb03 op 06 augustus 2010 #
Sinds een paar weken worden previews van foto’s gemaakt met een ander iPhone App dan de standaard camera niet meer getoond in het importvenster van iPhoto of de Apple Fotolader, zie plaatje.
Het lijkt dat dit sinds de update naar iOS4 niet meer goed werkt. Met m’n iPad wordt alles namelijk wel goed getoond.
Nu vroeg ik me af of meer mensen hier last van hebben? Misschien ook een oplossing? :sarcastic:
Ik hoop dat Apple gauw met een fix komt…
Hansi2124 op 06 augustus 2010 #
Plaatje kan je o.a. vanaf je hd of externe hd laden via de optie Img net boven je bericht wat je aan het maken bent.
unSOUND [moderator] op 06 augustus 2010 #
Het ligt schijnbaar aan een cache bestand van iPhoto. Je kunt de iPhone als het goed is wel benaderen vanaf een andere account, dan kun je daar de foto’s importeren, en laat ze dan gelijk wissen van de iPhone. De volgende keer dat je hem aan iPhoto onder je eigen account hangt werkt het weer normaal.
syb03 op 06 augustus 2010 #
Bedankt voor de reacties… Een ander account vertoond dezelfde bug, lijkt mij toch een fout in iOS4.
Foto’s gemaakt met een iPhone App zoals Hipstamatic[/url] of Camera+[/url] worden niet getoond als preview, maar zijn wel te importeren. Na de import worden de foto’s gewoon getoond in iPhoto of Aperture… BTW de Apple OSx Fotolader toont ook geen previews.
Toevallig kwam ik een andere gebruiker tegen met hetzelfde probleem.