One More Thing » Community » Forum » Algemeen » Apple Nieuws & Roddels » Onderwijskorting Apple Store

Onderwijskorting Apple Store

Locusta

Locusta op 12 augustus 2010 #

Hallo :)

Omdat ik werkzaam ben in het onderwijs, heb ik recht op korting in de Apple Store (voor het onderwijs). Nu wil ik graag van die korting gebruik maken bij de aankoop van een iPad.

Maar nu zit ik even te kijken op welke prijs ik dan uit kom, maar de prijzen zijn gelijk aan de prijzen in de “gewone” apple store.

Weet iemand hoe dit precies zit? Wordt er geen onderwijskorting meer gegeven (hoewel het nog wel staat aangegeven in de apple store)? Of wordt er geen korting gegeven op iPads?

Alvast bedankt!

NickSmits

NickSmits op 12 augustus 2010 #

Er wordt alleen onderwijskorting gegeven op Mac’s. iMac, MacBook, MacBook Pro, Mac Mini, Mac Pro. iPod’s, iPhone’s en iPad’s vallen hier dus niet onder.

Edit:
Apple Store voor het Onderwijs
Als je student, leerkracht, docent, of administratief medewerker bent, of anderszins in dienst bent bij een educatieve instelling, kom je in aanmerking voor speciale kortingsprijzen voor Apple computers, software en bepaalde producten van andere fabrikanten

xionix

xionix op 12 augustus 2010 #

je zou kunnen kijken of ze mayb ipv een ipod met korting bij een mac, jouw een ipad met korting willen geven.

Locusta

Ah! Kijk :)  Dat verklaart een hele hoop!
Bedankt voor je reactie!

Locusta

@ xionix: Hmmm, op zich zou dat kunnen, maar ik koop alleen maar een ipad. Dus als het al in de av staat dat er geen korting wordt gegeven op iPads, dan geef ik dat weinig kans.
Maar bedankt voor de tip ;)

Maverick9898

Maverick9898 op 12 augustus 2010 #

Volgens mij was het heel vroeger wel zo. Bij hele oude iPods. Dat hebben ze op een gegeven moment verandert. Maar het wordt natuurlijk een beetje gek als die ook met korting gekocht kunnen worden;).

Locusta

Locusta op 13 augustus 2010 #

Jammer maar helaas dus!
Zo’n vier jaar geleden heb ik mijn Macbook ook met onderwijskorting gehaald en door die korting heb ik een wat duurder model kunnen nemen met wat extra’s. Het loont dus zeker :)
Had dus een soortgelijk scenario in gedachten voor mijn toekomstige iPad ;)

xionix

xionix op 13 augustus 2010 #

ach die 20 euro korting die je dan krijgt op een ipod krijg je tegenwoordig bij de MM al standaard van de prijs af.
Ipad is een ander verhaal uiteraard.

Over dit topic

Gestart op 12 augustus 2010 door Locusta

Laatste reactie door xionix

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen